tisdag

Eller nää det är ju onsdag nu=) kom precis hem från jobbet som har gått både ner och upp men det sista mest upp!

har varit hos hästarna i dag o baranen har ridit lite dom är för söta=) annars har jag inte gjort mest..

Har väl glömt hur man nu kan göra det att meddela att jag fick godkänt på min matte B kurs, det trodde ni inte va fats det gjorde ja ju knappt heller...

Så allt dumt jag har sagt om lärare kristoffer tas nu tillbaka bara så alla vet!=)

har varit o hämtat vegas present i dag kan säga att den var mindre än jag trodde, men väldigt fin!

Och allt är bra annars min cykel går bra o jag känner mej säkrare varje tramp haha

nu är det dags att sussa.. go natt fuckers kyss

Till smurfen min! Jag önskar mej detta av dej=)möjligtvis med ett happy ending haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0