helg o min underbara nya soffa

helgen var bara fin var ute med chicksen i lördags , var först hos mickan o satt mest under fläckten hahha=)
Sen blev det olles med blandade gubbasnuttar och ja o min frans =)
Efter det fick någon hemsläp det var sofie som fick mej på köpet hon gillade det lovar jag=)

konstigt att sova utan smurf för sofie är mycke mindre=)

i söndags var jag bara skör och skull äta max men dom kan dra röva i grus för ja fick inte min pommes o ja som hade beställt smältost!!!
då fick vi efter lite tårar gå o hämta en pommes tallrik på pizzerian!!!
ALDRIG MER MAX!!!!!!

nu i dag har våran nya fina helt underbara soffa kommit o den gamla är mos på sortergården mohhaa nöjg ja visst!!

nu blir det plugg=(

kysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0