lite skör

det är jag i dag=/men vad hade man väntat sej!

I går var det party för mej =) Vi åt korv med bröd och en jättefin tårta som heidi hade bakat med alla prinsessorna i från disney på=) sen var det bara botten upp=)
Kom ut lite sent men det hör ju till vanligheterna, på vägen dit gjorde jag dagens goda gärning och stoppade ett lite bråk, killen fick gå med mej till en säkrare plats. Han va väldigt tacksam och lite yr=/ stackarn! hoppas han mår bra nu...

dj på olerys kan dra rövvva i grus han vill inte spela e-type?! whhyyy coming up är ju en sån hit=)

kvällen var mycket bra tack alla=)

DAGENS PROBLEM:
o nu har jag fått problem : ja vet att jag inte ska äta vid datorn men jaja ja gjorde det ändå o nu har det kommit ett litet frö under mellanslags knappen så den är helt trög=( kan man ta bort tangenterna??

nu börjar en ny vecka o den sista veckan med matten=) yess börjar se en ljusning=)


så have a najs nu blir det lite bilder=)



haha skönaste bilden=)

ja o lilla ebba så himla söt!!!

snyggaste paret på slottsgatan=)

ja o min tårta=)

hahha snygga



ostkrokar!!!

tjusig!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha ja somliga blir ju bara sååå snygga på kort!

2010-05-30 @ 20:30:00
URL: http://sofiefian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0