men nej..

Nu får det ta och sluta regna annars kan det bli problem.. vi ska ju ha grillkalas med min familj klockan tre så nu sitter jag o håller tummarna!!!

hade en mycket bra födelsedag, tack alla som förgyllde den!

ja o smurf firade ju i torsdag, han hade fixat jättemysig kvällsmat och till och med köpt mitt favvogodis... en sån man skulle alla ha!! fick ett par fina svarta converse=)glad..

fredagen var det lite mys kalas med flickorna.. vi åt pastasallad o kladdkaka o tjötade=) fick mycket fina saker!!!

lördagen var full med saker, tille os ofie kom o hämtade mej vid halv elva sen for vi till lustfyllt i habo, drä åt jag mej mer än mätt på deras trevliga buffe!
Sen åkte vi vidare till hem och hobby i hjo, där jag köpte lite krukor och annat jocx...

Sen var det bara hem o vända för sen blev det kax för middag och mys med smurfs familj! fick jättefina solrosor o presentkort av hans familj.. blev lite generd.. dom är så gulliga=)
Var där nästan hela kvällen, sen for vi vidare till huttis o elias och räkande lite matte..

och idag  väntar vi på bra väder för grillning..

herregud..
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0