onsdag

har inte haft tid att sitta här.. i fredags var vi ( ja o sofie o tille) i det underbara ullared!!!Efter mycket om o men kom vi dit eftersom ena vindrutetorkaren la av o sofie fick hänga ut genom fönstret o skrapa eftersom det regnade usshhhh...

HIttade massa dock inget som var direkt upphetsande, mest massa tvål o annan skit!!!
Men nu har jag faktiskt hittat fna gardiner och två prynadskuddar till den nya soffan som ska komma snart längtar massa=)

Helgen var bra fast den gick snabbt, tränade på lördagen ushh och begick en litet misstag där eftersom jag trodde att det var vatten i en spray flaska som hände vid pappersrullen men nej det var medel och jag som bara skulle svalka ansiktet!!! hahha kul i efterhand..
Sen blev det olsbo för att polera bilen och göra i ordningen den för försäljning.. Kvällen tillbringade jag o smurf hos anna o gustav och lilla vega och hunden svea=) tjötade mest o åt gott blev ingen tid för spel men men så går det när man har roligt!!

Söndagen bjöd ju på underbnart väder och dagen började jag o anna med en ridtur =) sen blev det ett evigt ringade hade ju lagt ut pärlan på kvällen så det var en del o kollade men fuck skambud... så vi åkte o möte upp mammi o pappi och co i stadsparken o grillade korv och kollade på getter=)
Sen kom det några trevliga männsikor och köpte min bil så nu är den väck=( =) både skönt och lite tomt..

veckan började med att jag skulle börja med min matte B kurs och det blev mycket hårslitande inna jag o smurf gav upp... fuck men nu har jag fått en lärare hanna på jobbet ska hjälpa mej tack tack!! så nu börjar det arta sej!!

dock har inte tiden funnits för hästarna =( men som tur var är bara matten i maj..

nu ska ja sanrt åka o träna box sak bli spännande, har ju ävben inköpt en tight träningsbralla=)

puss o hej

hej då min fina pärla=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0