onsdag

nu gör man ett nytt försök=) o det tyckts se ut som vanligt!!!

Ja drömde en massa konstigt i natt att jag blev jagad av en stor dinosarie och att jag var på ett tivoli ( ett sånt dom sätter upp) och jag satt och red på en en sån där ko i en ring!! O vet ni jag trillade inte av yesss...

har precis ätit frukost och det känns som jag har blivit överkörd=/ Är helt väck ändå har ja sovit jättebra i natt är det så här det ska vara??!!!

har i allafall gjort halva min jobb vecka nu yesss bara två dagar kvar=) o det tackar vi för..

NU ska ja duscha o fixa lite för sen ska ja till a6 för fika med matilde o emilia mys mys=)

nu lite bilder om det funkar!!




Gs i party klädsel=)




I söndags vid grännaberget!!! Bedårande=)



Jag i ingången till mitt o S nya hus!!

 

 



Anna o hennes Rasmus med sin nya sadel=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0