4 månader!

Herregud!!

För 4 månader sen kom lilla Bonnie ut i världen..Tiden har gått snabbt nu när man tänker tillbaka fast det kändes inte så när vi var mitt uppe i den...




I går var ja o hälsade på lilla fräs i hennes nya lya, jättemysig var den.. Men den kommer bli finare med alla hennes planer=)



Sen var vi bara hemma o tog det lugnt, kvällen spenderades framför våran sanna vän TV:N =) haha..  O va kollade vi på då jo ett ormprogram, handlade om en man (dum i huvet) som åkte runt i afrika opch tog kort på farliga ormar.. ja skrek och var facinerad på samma gång!!


I natt när jag matade Bonnie sa jag till Simon undrar vem det är som åker hiss vid denna tiden (obs kl 03.00) hmm.. JO det är ju fredag det är dom som kommer hem från sitt nattsuddande!


Vem hade blivit gammal haha...


Idag har vi varit i Olsbo och varit ute o gått och fikat lite, Simon var hemma och slet på soffan...



Nu ska ja kolla runt lite..


puss






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin bild på två finingar!



4 månader känns både som 4 dagar och 4 år. Märklig känsla =)



NU har jag varit vaken läääääääääääääääääänge och jag är bövligt trött så nu MÅSTE jag sova, ska ju upp och hoppa senast om 5,5 timma igen om jag känner min lilla fröken rätt.



KYSS från EEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemiliaaaaaaaaaaaaaa

2011-05-01 @ 00:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0