Hemma!!!

Såå glad är ja nu!!!! Den 26 december åkte vi in på sjukan , lillan kom 30 december och sen har dagarna gått det har varit tårar av oro, tårar av lycka.. Och i dag den 21 april fiuck äntligen ta med våran bebis hem!! Hem på riktigt!! Det känns så sjukt bra=)





Nu är hon en "stor" tjej som är 50 cm lång och väger 3525 gram... helt normalt..




Nu har vi ätit den första måltiden hemma och bytt den första blöjan HÄRLIGT!!!!


NU ska vi bara vara en tid framöver..


Tack för allt stöd det har varmt♥

 

Så här gott var det att komma hem =)

 





puss

 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag är också glad!



Hoppas du tycker blöjbytena fortsätter vara lika härliga =)

Du kan få några av mig också om du är intresserad ;)



Love love love till dig och din fina fina familj!



KYSS

2011-04-21 @ 16:29:18
Postat av: Jenny

Åhhh! Lyckliga å fina ni!

Ser ut som att bonnie har det toppen! Ha det gott!! Många kramar från Jenny

2011-04-21 @ 17:01:02
URL: http://eketorp.blogg.se/
Postat av: Therese

Oooo, vad är det jag ser !!! En otroligt nöjd Bonnie som ligger så sött på ett otroligt fint påslakan av PINGU !! Ooo, jag vill också ha ett sånt. Att han är nöjd av att vara hemma. Ni lika så. O vi är sååå lyckliga o glada för er. Massa pussar o kramar från oss <3

2011-04-21 @ 20:27:05
URL: http://www.ilivethemmavid.blogspot.com
Postat av: Therese

Oooo, vad är det jag ser !!! En otroligt nöjd Bonnie som ligger så sött på ett otroligt fint påslakan av PINGU !! Ooo, jag vill också ha ett sånt. Att hon är nöjd av att vara hemma. Ni lika så. O vi är sååå lyckliga o glada för er. Massa pussar o kramar från oss <3

2011-04-21 @ 20:27:27
URL: http://www.ilivethemmavid.blogspot.com
Postat av: Therese

Oooo vad är det jag ser ! En otroligt nöjd Bonnie som ligger på ett OTROLIGT fint påslakanset av PINGU !! Oooo, jag vill också ha !!

Vi är så lyckliga för er att ni nu är hemma. Så glada !

Massa kyzzzo puzzz från oss <3

2011-04-21 @ 20:30:21
URL: http://www.ilivethemmavid.blogspot.com
Postat av: Anonym

Å gumman så skönt att höra från dig innan och höra att allt är bra är så glad för eran skull... snart kan vi gå ut o gå med våra bebisar ihop längtar så!! Ha en underbar påsk så hörs vi nästa veckan. puss och love från oss tre ifrån Munkabo:)

2011-04-22 @ 11:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0