tisdagen!

Hej alla glada!


Idag startade vi upp vid halv åtta lyxigt värre=) Dock så hade S sovit dligt för att Bonnie lät så mycket.. hmm det märkte inte jag haha...


Jag stack upp till sjukan för samtal,  och sen träffade jag Jeanette o gänget på neo o åt frukost.. mysigt! Saknar dom..

Efter detta hade jag lite egentid och var nere en sväng och vandrade på stan, träffade lite folks mycket trevligt!!! Letar efter en klänning till bröllopet men det är ju bara massa konstiga ju ushhh...


Sen har vi (lilla familjen) varit ute på promenad vid rockis och nu laddar vi för bad!!


Vi ser ljust på natten som kommer eftersom lillfis har varit vaken nästan hela dagen=)


Imorgon blir det neo och lite viktcheck och en sista undersökning på hennes ögon!!



tack o hej!!!




 

 

 




Bonnie innan vi fick åka hem!!





Kommentarer
Postat av: Fia

Guuuuud va söt hon är eran lilla prinsessa<3 pussa henne från mig!

2011-04-27 @ 11:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0