halloj

Nu ska jag snart slå mej ner i tv-soffan för i kväll och bara ha det gott=)


I dag har jag o lillan, Sofia och Felix varit hos Emilia och Matildhe på visit. Vi gick dit o hem så det blev min promenad för dagen!
Dock så var det inte så härligt när vi skulle gå hem, gu var det regnade och jag som inte hade något paraply=/  Men Emilia kom till min räddning o lånade ut ett paraflax=) Tack tack!!


Vi trivdes med våra små och sen bjöds Emilia på kycklingspett o pasta mycket gott!!


En trevlig dag..


Nu har jag beställt hem foton på Bonnie, det blir från dag ett tills nu=) Ska försöka göra något album som hon kan ha o kolla på hur hennes första tid i livet var!


ha en bra kväll..


puss



Bonnie och Felix!!

 


Felix♥


 

 Åka lite bil=)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ser tydligt hur ointresserad Bonnie är av Felix närmanden...

2011-08-10 @ 09:01:00
Postat av: Sofia

Vilka fina bilder <3 dom är så söta. Tydligen någon som är avundsjuk på att Bonnie o Felix tycker om varandra.

2011-08-10 @ 09:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0