hej hopp

Hej

 

 

Dom bättre sakerna jag hade för mej i går var att jag var först på BVC sen gick vi direkt till Sara. Vi fikade och dom underhöll Bonnie =) Hanna kom med himla kul o träffa både systrarna det blir ju för sällan..

Smidigt också¨att Bonnie kunde låna den kommande bebisens babysitter och hon har nu godkänt den=)
 Vid tre tiden gick vi hemåt för att möta upp Sofie som kom direkt från urskogen i Tenhult haha..


Så det blev häng med henne och sen kom även Jw och hon hade med sej en present till Bonnie så fin body och ett par coola brallor tack säger Bonnie fast genom oss♥

 



Sara o Bonnie♥

 

Hanna o Bonnie!!


.................................



Idag har mormor C varit här vi har gått en lång promenad varit o hämtat ut paket plus studie bok=)
Sen lite käk...


Nu i kväll har jag shoppat fast jag höll mej i styr det blev bara en tröja o två par byxor!! Men gu såå fin, ni får se dom på Bonnie om ett år kanske haha..

Fick även träffa Zandras nya bebbe NOva gu så söt o liten men hon sov mest..

Tack för en trevlig kväll... o gott fika även om Vega var o smusslade i mitt haha



Sötaste skurken i stan haha!!





Åhh lilla fina Nova obs kolla hur hon håller fingrarna!!





Kommentarer
Postat av: miranda roos

Heej!

Allt väl? Kikar in här o såg den bilden på söta Bonnie i babysittern, bakom är det ett snyggt vitt soffbord, har du ngn aning om var de kan vara köpt? Tacksam för svar! Kram

2011-08-18 @ 00:20:40
Postat av: Ann-katrin

Den där skatan. Hon kommer bli skurk när hon blir stor.

2011-08-18 @ 14:22:22
URL: http://Annkatrin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0