nej

Mobilen har inte kommit =( Så nu hoppas jag att den kommer i morgon... Please.!!!

Idag har jag o Bonnie varit ute i Olsbo hängt i det fina vädret.. Vi har varit på promenad, mamma har kört och  matat Bonnie alla gånger.. Så jag har hunnit måla mina naglar, gjort klart det sista på stolen( mycket tjusig!) och tvättat bilen och kört moppe en sväng..

Gu va kul det var man skulle kanske skaffa sej en moppe sen när man nån gång blir husägare!!


Vi kom hem vid sju tiden då tog vi oss alla i lilla familjen en promenad runt rockis så i dag kan ja säga att jag har rört på fläsket=)


Såg en ny färgglad larv i dag men jag lägger upp bild i mån..

god natt puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0