julaftonen...

God Morgon=) Hoppas ni har sovit gott.. Det har jag/vi, hur kan man bli så trött av att nästan bara äta och mysa omkring?!

Julafton var toppen, vi firade hos Simons föräldrar med alla hans syskon med familjer och hans mormor=)

Dagen började med julmat mycket god sådan,men man äter alldeles för mycket jämt!! Sen var det snart dags för Kalle, än del gick upp till Elin O robban som bor i huset brevid för att titta där. Men vi stannade kvar i stugan och åt massa gotte och tittade på Kalle o småpratde..
Bonnie passade på och vila en timme då vilket var perfekt!!

Sen gick vi upp till Elin och alla andra för att invänta TOMTEN=) Alla de lite större barnen var spända och bara rantade runt... Man känner igen sig..

Vips så knackade det på dörren och tomten kom och de fanns ju massa snälla barn så han fick mycket att göra=)


Sen var det öppning av paket vi vuxna hade ju köpt till en av oss andra.. Så vi öppnade en i tagen och fick gissa vem som hade köpt till oss... Hade inte så svårt att lista ut vem som köpt till mig eftersom jag öppnade sist!!!

Lars var det och jag fick ett stort yankke candle-fluffy towel och en jättefin klocka=) Så nöjd!!


Bonnie fick en liten ryggsäck, en blinkade och låtande sak och en jättefin klänning och strumpbyxor till!!!
Men hon hade fullt upp och äta papper...haha


Såå söt!!!


Sen hade vi vuxna en liten paketlek med .. Stressande men så kul.. VI fick med oss en deckare och en kokbok hem!!

Sen käkades det lite gröt innan Simon hade sin beryktade musiktävling.. Som förövrigt jag o Robban kammade hem!!!



Det var julafton i det stora hela.. En jättebra dag, Bonnie skötte sig galant och hon tyckte det var så kul=) Massa fina människor och god mat och fina paket!! Tummen upp!!


God jul!!




























      




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0