tisdag

hej!

Idag vaknade vi av det nu för tiden härliga dunk ljudet fast i dag var det snarare vid halv åtta åhhh snällt av dom=(
Sofie har nu även hon hört dom inifrån och hon håller med mej bara så ni inte tror att jag överdriver=)


Idag har dagen rullat på var uppe hos lillfis och satt med henne o mös, sen var det S tur och då drog jag ner till stan först var det bank besök (det gäller att skydda miljonerna haha) och sen så gick jag till turkdoktorn för att få bort lite av mina fläckar gick mycket fint så nu har jag två mindre=)

Sen kom Sofie o vi gick hemåt och käkade lite Sofie hade även med sej blandade kakor jag valde negerboll. Den smakade jättebra=)
Sen fick hon se det lilla livet på massa kort trevligt trevligt!!!


Sen har jga varit uppe hos Bonnie o gosat även i dag fick hon sutta lite!!

nu ska och måste jag sova!!


kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0