hej igen

Nu är jag tillbaka, har ju inte haft lust eller tid/Ork att tillfredställa er haha...

Men nu är vi tillbaka igen..

Loppisen var ingen succe direkt det är som alltid, man ångrar att man tror att man ska känna miljoner! Men det var trevligt o hinna tjata lite med Heidi och lite blev jag av med så jag  i allafall plus!! Så vid tolv tiden gav vi upp.

Jag åkte hem o fixade till mej lite innan vi packade bilen o for till Neo träffen som i år hölls hos Jenny o Tobbe och Bobos slott till hus gu va fint det var=)

Så kul o träffa alla igen o speciellt dom små som inte är några minis längre!! VI fikade, grillade och hade det allmänt trevligt.. Vi åkte sist o kom nog hem sist med haha.. jag körde lite mystiskt hem så det blev en tur på en o en halvtimme!! Dock så såg vi en igelkott och en levande grävling!


I söndags så var vi så slö hela dagen så det var inte många knop här inte!


I går åkte vi till Götlaborg för en övernattning.. Vi kom dit o hittade hotellt helt ok! Sen drog vi ut på stan hittade lite små grejer och träffade Mormor C o Peter trevligt!!

Sen hade vi bokat bord på vårat favvo ställe Texas Long Horn mmmumma... Gu va mätta vi blev simon kom i ett sånt mat koma ahah så det gjordes inte många knop där på kvällen!

Idag delade vi på oss och gick lite till på stan.. Bonnie var med mej!! sen blev det sushi och världens största glass innan vi åkte hem..


Bonnie har skött sej perfekt hela tiden så himla gött♥

hej hopp...





Jeanette med våra små!!!




Hela gänget samlat!!





Hela högen=) fr.v Charlie, Vincent, Linnea, Bobo, Alice och Bonnie.

Bästa vänner♥



Käk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0