dagen

Hej

Hade det mycket trivsamt med C i dag.. Vi var lite på stan hon rattade självklart vagnen medans jag sprang i affärer=)
Hittade två tröj liknande saker och har även införskaffat ett par lite pösigare shorts ,allt behöver ju inte sitta som ett extra skinn i denna värmen!

Har även varit och hämtat ut min present så nu står min fina jordglob och glänser=)

Sen har jag även bestämt att avlägsna alla blommor förutom i tvrummet för av den enkla anledning att alla dör , så det fick bli lite plastblommor med smidigt=)


När C for hem kom Sofie på besök trevligt det blev massa skitsnack och allsång fina grejer det.. Måns skötte sej bra han får 4 måsar av 5 möjlig haha..

Nu blir det sängen..


Dåligt med bilder men det kommer i morgon!!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0