Hej!

Hej halloo..


Det känns bättre i foten i dag=) Idag har Mormor C varit här på besök vi var ute o gick lite längs vättern ,Bonnie satt då lite i vagnen=) Stora tjejen!!


Sen gick vi genom stan så jag var inne på apoteket, visste inte att dom hade ett i sesam huset. Asfrächt och inget folk typ, men dock hade dom inte Bs vitaminer så ja får kolla på ryhov i stället...

Sen gick vi o köpte sallad på prima mmm.. gott var det. Jag frågade om bröd men det var slut så i stället fick jag ett helt pitabröd haha.. lustigt men snällt!!

Sen har jag bakat kladdmuffins utan att bränna dom yess!!

Nu kommer S hem efter lite löpning, så då ska jag sticka i väg till a6 en sväng med Sofie behövs lite egen tid med=)


Ha en bra kväll


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0