hej

Hej

Som ni förstod i går så fanns det inte mycket tid över för annat!!

Dagen blev så att jag träffade Linn o Johan och satt o mös i solen med dom! Målade tå och handnaglar, sen var vi och grillade hos Anna o G mycket trevligt!!

Jag o Bonnie låg även ute på gräsmattan en stund så jag fick lite sol på benen=)

Skönt med fint väder i dag med, speciellt eftersom det ska bli bröllop med, ska bli så kul och se!!

Bonnie ska åka till farmor och farfar och ha lite egentid med dom så hon ska inte hänga med.

Nu ska ja äta frukost lite sent, men det var min sovmorgon i dag. Och självklart gick inte Bonnie upp förrens efter halv nio fusk!!

ha en bra dag..


puss




Gött=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0