lördag

men hallo..

Som ni såg så fick jag ett trevligt uppvaknade, S o B kom in och sjöng och med frukost på sängen... Hade samtidigt någon mysko dröm så jag trodde jag fyllde år?! Haha lustigt..

Efter det steg jag upp och gosade lite med Bonnie hon är så glad på morgonen.. (oftast annars med!) S gick o la sej o vilade lite..

Nu har vi varit o promenerat till mediamarkt för att lämna in min ipod som har krånglat men självklart när han (service mannen ) kollade så är den som vanligt!! Men han sa att jag skulle uppdatera den o så men hallo ska man behöva hålla på med sånt?!

Så nu har S gjort det.. så i morgon får jag springa n tur o kolla av den.. hoppas den funkar!

Sen åt vi lunch på dragon innan vi gick hem. Jag fläskade på med kött o beasås och S tog lax o kokt potatisen mmm...


Nu ikväll blir det en sväng till     twin för lite häng om ni vill!!


puss o hej=)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0