äntligen!!

Hej hopp..

Äntligen har jag (Simon) fått i gång detta mystiska mobila bredbandet så jag kan surfa här när vi är på sjukan=) Så nu ska ja försäka lägga in lite mer bilder med!!

I dag fick S sovmorgon så jag o Bonnie mös hela morgonen sen kom S o jag fick gå o sova lite..  gött=) För i natt blir det ju en timmes mindre sömn=/ men men...

Nu har vi varit o handlat o S ska ut o springa.. ja o Bonnie ska hänga på rummet o kolla på värdelösa skit program..=)


ha en bra dag i detta underbara väder=)


Love






hihi=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vilken go bild =)



Ja men det är väll inget fel på hem till gården, våra bästa år eller Ellen degeneres? ;)



Kyss /Emilia

2011-03-26 @ 16:44:24
Postat av: Fia

Hon är bara för söt lilla Bonnieplutten;) Längtar efter att få träffa henne och krama om dig min tjej:) puss puss

2011-03-27 @ 10:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0