torsdagen..

hej.

Vilket pissigt väder jag som trodde att våren var på G, men men i o för sej är inte mars slut än!

Idag har jag varit hos Bonnie o gosat,  sen har jag varit ute o promenerat lite själv alltid skönt att komma bort fårn sjukan lite! Sen i eftermiddag har det varit föräldrargrupp så det var jag på himla kul o träffa o höra om dom andra föräldrarna...

Just nu är a hemma o tvättar o grejar lite.. Simon är med lillskrutt och myser, ska ta o åka upp dit sen om en stund!!

tack o hej

tack för alla fina kommentarer det värmer!!♥



Ja och lilla apa=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det ingen lillgroda som gömde sig i magen utan alltså en lillapa =)

Världens gulligaste hur som!

Kyss

/E

2011-03-10 @ 20:10:31
Postat av: Sofie

Vilket fint kort!

Jag blir så glad av att se det, du ser verkligen lycklig ut :)

2011-03-11 @ 16:48:45
URL: http://sofiefian.blogg.se/
Postat av: Simp

Fan va snygga ni är!!

2011-03-11 @ 18:03:35
Postat av: Monika

Vad kul att se henne i din famn och få en känsla för hur stor/liten hon är! Vad hon växer! Och finare o finare blir hon. :-) Kram på er!

2011-03-15 @ 21:39:12
URL: http://monnetankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0