vad är det för en dag...??

Jo det är Simons födelsedag HURRA HURRA HURRA!!!!

Idag fyllde alltså Simon år det har vi firat med lite paket från mej o Bonnie och nu när vi kom hem från sjukan så åt vi en liten festmacka=)

Hans föräldrar o mormor var där o hälsade på lillfis och vi fikade lite med!

Bonnie har varit duktig i dag med o klarar det bra utan Cpapen, i dag har hon sammanlagt varit ute i 3 timmar!!

Vikten togs i dag o nu är hon 1880g ♥


Nu är det dags att sova för i mån är det en ny dag=)

oj just de jag hur kunde ja glömma att berätta... I går när ja kom hem så hade tomten varit här o lagt ett paket i min säng... det var en ny fin vit morgonrock=) tack Tomten ( simon i tomtekläder)♥



kyss




Kommentarer
Postat av: Peter o Carina

Grattis Simon ifrån oss i efterhand! Va roligt att Bonnie är så duktig med andningen. Stark tjej. Kanon.

2011-03-03 @ 02:37:56
Postat av: Anonym

Grattis tomten. Eller jag menar Simon!



Åh gulle Bonnie, det syns att hon börjar fylla ut lite mer nu =)

Så himla duktig =)



/Emilia

2011-03-03 @ 08:25:34
Postat av: Maria

Åh så duktig hon är! Nu börjar hon ju faktiskt se ut som en liten knubbis, man blir allt lite sugen att nypa lite i dedär kinderna! ;) hoppas ni har det bra, hälsa Grattis till Simon på hans födelsedag från mig och Rasmus. kram kram

2011-03-03 @ 12:55:13
URL: http://limasliv.blogg.se/
Postat av: Gammelsmurfen

Tack för underbara presenter, kyss!!

2011-03-03 @ 18:26:52
Postat av: Maria

åh, nu har jag ännu en sak att se fram mot när jag kommer hem!! vem vet, vi kanske får komma hem ungefär samtidigt, ni med Bonnie och jag med en fet resväska! :) ser fram mot att träffa er längre fram iallafall (vi har ju fortf. inte sett lägenheten heller! haha) hade så bra, puss o kram

2011-03-04 @ 10:17:40
URL: http://limasliv.blogg.se/
Postat av: Anna

sötaste grise fickan i världen. Tur för tomten att han kom med en morgonrock, annars hade det blivit smisk. Puss

2011-03-04 @ 20:55:20
Postat av: Anonym

Jag har hört att den där Jan Banan ska vara en riktig snygging. Är det sant som det är sagt? Kyss

2011-03-05 @ 20:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0