Gårdagen!!

Hallo..


I dag mår jag som jag förtjänar eller?! Har ont i huvet och är allmänt sleten=(


I går så gick dagen i rasande fart, var och tränade med Anna R och sen massa fix inför kvällens galej. Hann dock med en promenad runt rockis med fina Hanna!!


 Ja i går fyllde två av mina vänner år.. Så denna helgen var det dags för fest nr 1!! För Anna♥

Vi var hemma hos henne där det bjöds på smörgåstårta o glass... Mumms... Sen spelade vi spel och tjötade en massa... Sen kom Teo o även en av dom roligaste människor jag har träffat Berge!! Haha gu så jag skrattade en riktigt underhållare=)

Var hemma efter ett så det var alldeles lagom när man är så här gammal o trött hahah...



Tack Anna för en trevlig fest=)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0