hej

Hej hopp..


I går var det fullt ös från morgon till kväll så det var ingen update=/

Men i går var Lina här Bonnies faster=) Vi var ute o gick o hälsade på Sara ( Linas kusin även) som snart ska ha baby!!! SEn var vi hemma o tog en snabbfika innan vi tog oss en sväng på stan...

Hade en mycket trevlig dag o tiden bara flög i väg.. Lina åkte hem lite innan sex, sen var det bara att svida om till träningskläder.

I går körde jag core, känns i dag kan man säga!

Sen var jag en sväng med Sofie o JW medans Bonnie o Simon kollade hockyn!!


.................................................................................................................


Idag har det varit en lugn dag, Hanna kom hit till oss på förmiddag sen tog vi en promenad till jobbet o hälsade på. Sen käkade vi lite innan hon gick hem!!


Nu ska snart Bonnie o Simon åka till en kompis så i kväll är jag själv =)


Men Anna ska komma o vi ska till Hööks o fixa lite..


Det var min dag det=)


puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0