gårdagen

I går var det full rulle kan man säga vi gick över förväntan med bussåkningen.. Så det kommer vi göra fler gånger=)

Var ju hos Nina o Jinx i går , fick middag och sen var vi ute på långpromenad, Alice  o Malin var också med..

I går kväll var jag hos Emilia o trivdes på den så kallad pysselkvällen.. Emilia hade bakat så goda frallor/tekaka mumma=)

Jag fixade klart med Bonnies album och klippte lite kort o grejade men annars var det mest prat från min sida..

Men Elitpysslarna var i gång ordentligt med att sy både kuddfodral och gardiner.. nää ja är inte bitter över att jag inte har det intresset haha..


Fick även kolla in Tilles nya bebbe Elliot så liten o söt=)Glömde dock ta kort=/


nu lite bilder..


puss





Felix sötisen!!


NIna o Jinx=)

Lek=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0