gårdagen/dagens

Hej hopp...


I går funkade ju det ju inte att blogga på mobil därför lite dålig update! Var på Sportlife o är nu medlem där fick en väska, handduk och en vattenflaska. Fick också ett solkort så ja kan sola gratis tio gånger TAck TAck elelr tyckte han att jag såg blek ut?!

Sen kom Mormor C vi gick till rosenlund o hämtade Mozart, en hund som hon rastar några gånger i veckan så himla lugn o snäll=)
Bonnie fick ju som sagt vad byta till sittdel i går eftersom hon nu nästan har växt ut den andra..

Efter promenaden gick vi ner till stan o kollade lite. Bonnie fick med sej en del hem, eftersom mormor vad med=)


I går kväll var jag helt seg men pallrade mej ändå bort till gymmet där jag för första gången testade Bodycombat o HerreGud ... Kollade på klockan efter fem minuter o insåg att det bara skulle bli värre.. Ahhh.. Men ja klarade det..O det är ju alltid gött efter=)


I dag ska vi till mamma-bebis dejt hos Tille, ska bli trevligt o umgås lite, kanske blir det en promenad med!

NU måste vi stressa lite ahhhh...


puss


Kommentarer
Postat av: Monika

Vad duktig du är med träningen! Jag har svårt att släpa ut mitt lata arsle på en enkel promenad... skärpning! Kanske ska locka mig själv med ett besök hos tant Marit efteråt. :-) Kram!

2011-09-28 @ 11:31:01
URL: http://monnetankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0