Dan före dan...

Oj oj oj, det är redan dan före dan:)

I dag har vi varit i Olsbo på kalas för min brorsbarn Tobias som fyllde hela 11 år :) vart tar tiden vägen??? Kom i håg när de kom hem med det lilla livet på julafton för snart 11 år sedan!!

Åt middag o tårta innan vi packade in våran gran i bilen som pappi har huggt åt oss:) första året med riktig gran o i vårat alldeles egna hus!!

Så o kväll har vi klätt granen och sen har jag o S bytt våra julklappar, en liten tradition vi har!!

Blev så nöjd fick en bok, en ny premination på mama ett pilates finess kit med bok, gummiband o dvd:) o en chokladkaka nu när mitt godisförbud är pausat!! O en trisslott dock utan vinst men det var kul!! Så nöjd tack mannen i mitt liv:) du är bäst<3

Sen har vi bara myst framför tvn där nere med elden tänd o granen så fin!! O en stor skål med popcorn!!

Gött!!

I mån är det julafton:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0