Fullspäckad helg

Hej!!
 
min blogg app på mobilen funkar inte:( morr.. Har ju massa fina bilder från helgen!
 
 
 Har varit en helg med massa skoj!
 
I går gifte äntligen min fina Matilda sig med sin Mattias:) så vackra var de och vigsel o bröllopsfesten var kanoners:) mycket god mat o trevligt sällskap vid vårat bord!! bara tummar upp för det!
 
var dock hemma hyfsat tidigt så fick sova en hel natt utan att bli störd... För lillfis sov i Olsbo hos mormor o morfar! 
I dag har jag hunnit med en babyshower för Nina o Malin som snart ska ha bebbar:) trivdes o åt en massa gott!!
 
sen hämtade S upp mig så for vi o hämtade Bonnie och åt middag! 
 
Efter det var det dags för adventfika hos Elin o Robban med hela Matz familj!! Himla trevligt o Melker har hunnit lära sig gå sen jag såg han sist!!
 
 
barnen hade lite lussetåg med!!Sååå  söta<3
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0