God morning and Hallo !!

I dag tog vi lite sovmorgon!! Bonnie vaknade först vid kl nio, skönt:)

I går var vi inne hela dagen eftersom det var så kallt o tur var väl det då jag tyckte fisen var lite gnällig! Tog tempen o hon hade feber:( men hon var ända rätt pigg o åt bra så det är skönt!!
Var o handlade sen gick jag en sväng tull gymmet så jag rörde lite på fläsket trots allt:)
Sen gjorde vi pizza och kollade på film!!!


Tog tempen på Bonnie nyss o hon har lite feber än men det kan ju ha med tänder o göra med! Snart ska jag bege mig o träna blev att träna själv då Anna inte kände sig helt hundra!!

Annars blir det att avvakta o se om vi ska åka till familjen frisk i kväll!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0