god natt

Snart är det dags att krypa ner, tänkte läsa min nya mama tidning som kom i går..


I dag har vi varit promenad och levrerat hemlig sak till hemlig person! Sen tog vi ( Annelie O Nova) oss runt munksjön, lite lagom kallt i dag..


I eftermiddag har jag lagat mat till lillan som sen inte dög ( =( ) men det verkade vara så sen att inget annat dög heller.. Så hennes middag blev två majskrokar.. Känns som hon inte är riktigt hundra... Kan säga att jag har byt en del blöjor ( kulör brunt i ) under dagen.. Stackars lillfis som är helt röd i rumpen nu=(

Kanske ingen höjdare och läsa om , men sån är min vardag=)


I kväll var det träning med Anna vi testade bodyjam, vilket var första och sista gången... Tyckte det var för svårt.. Efter det solade jag lite gött...


sov gott puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0