I did it!!!

Hej hopp...


Snart är det dags att lägga sig i sängen=) Har varit på klädparty hos Johanna W i dag, mycket trivsamt.. Men fick hålla igen mig själv lite. Fanns ju en massa fint, men Bonnie har rätt bra med kläder nu så det blev bara ett trepack strumpor=) Sen var det goa frallor och Johanna hade bakat en mumsig kaka..
 Ja, jag åt av allt o gu va gott det var!!! Men min mage kändes helt uppblåst sen =(


Efter vi varit där så for jag min vapendragare Anna R till gymmet för träning... Beach 2012 here we come=) Och håll i er i dag vågade jag det!!!! Jag sprang på löpbandet, till o med utan att hålla mig i =)

Kanske låter fjantigt, men för mig var det ett stort steg=) Så nu ska ja fortsätta springa så att jag blir bättre=)


god natt puss







Kommentarer
Postat av: Maria

haha, vad rolig du är! :) då blir det lite joggingturer i vår då kanske? :)

2012-02-06 @ 15:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0