Lördag:)

God dagens!!

I dag gick jag upp med Bonnie bus, S fick sovmorgon o i morgon är det min tur!!

Gårdags kväll spenderades hos Anna, G o Vega:) det blev god mat o massa tjöt om allt!!

.......................................


I dag ringde min nyblivna två barns mamma Emilia!! Så kul o prata lite:0) O höra att allt var bra med hennes lilla familj!!

Sen har jag varit o tränat med Anna o Maria!! Duktigt:0) har även gjort inhandling för helgen o början av veckan!! Gött!!


Men kan säga att det är lite jobbigt o handla när man inte får köpa något med kolhydrater i men det är bara en vecka till!! Så i kväll blir det kött o sallad till middag o framför tvn i kväll blir räkor!!

Hur pallar de som bara dricker shaker det?!! Duktigt av dom!

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0