återblick forts..

Augusti: lämnas tomt för bilder än så länge=( Hade en massa bilder men just dom fungerar inte o ladda upp här just nu!! Men saker som hände i Augusti var att jag började jobba fredagar o S var pappaledig, Bästa Sofie fyllde 25 år!! Zandra fick en liten Nova, Tille en liten Elliot och Annelie en liten Nova hon med=)Bonnie började äta gröt=)




Sempterber: Var månaden då jag började träna igen=) Bestämde mig för att byta gym till Sportlife ända nackdelen är att jag inte träffar Anna G så mycket=( Jag plockade kantareller i Olsbo inga mängder men det räckte till två mackor!! Åkte buss för första gången med Bonnie, Bonnie växte ur sin liggdel och fick börja fara runt i sittdelen=) Älskade målvakten Stefan Liv gick hastigt o lustigt bort och hela staden sörjde honom=( Jag började plugga en kurs på torsdagskvällarna!



Första skatten=)


Skrutt växer=)



Första bussturen gick till husky


Vila i frid Stefan Liv



Bonnie o Jinx leker


Skolboken i högsta hugg


Glad för att få se lite bättre=)


Där kunde Bonnie äntligen ha sin Pumadress hon fick av Farmro o farfar!!



Worki worki och träna träna=)






Oktober: Var månaden då hösten började komma, Anna S fyllde 25 och ställde till med galej!! Rockn roll var temat så ja drog på mig skinnbrallorna=) Bonnie började ta sig fram och vi hade barnvälsignelse,var på Ullared (love it) och favvoprogrammet började äntligen visas=)



 

Jag o Sofia fräsig o klara att gå på party för Anna S




Hösten kommer, Anna S fyller 25 år!! O äntligen efter lång väntan börjar Desperte Housewifes




Skaffar oss en skedhållare







Bonnie välsignas=)


Bonnie börjar ta sig fram...


Gör ett besök på bästa Ullared=)



Anna med Vega och Bonnie


Fortsättning följer...



Kommentarer
Postat av: Matilda

Och i september fick Matilda lilla Ronja :)

2012-01-12 @ 19:00:31
URL: http://matildath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0