Fredag

Jaha, första fredagen på länge som jag är hemma med bus=) Dock är det väldigt skönt i dag då jag inte känner mig helt hundra=( Är så himla täppt ushh, hoppas bara Bonnie slipper!


Det blev ingen promenad i går fär våran del vi höll oss inne o lekte istället!! Johanna W va här en sväng med kläderna vi beställde, det var en t-shirt, tröja o tre strumpor till Bonnie så fint blev det!!

I går kväll efter mycket soffsittande bestämde jag mig att fara till Johanna W o sitta lite i hennes soffa, Anna S var där med så det var himla kul o ses en liten stund!!

I dag ska vi gå runt Rockis så Bonnie kommer ut o får lite luft!! Förhoppningsvis hänger Annelie o Nova på!! Annars ska jag fortsätta o käka apelsiner o snyta mig=)

HA en bra dag puss


OBS En Viktigt person kom till världen i september!!! Lilla Ronja föddes då=) Tack Matilda för på minnelsen !!


Ronja=) Bild lånad från http://matildath.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad gulligt <3

2012-01-13 @ 15:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0