Love friday

Åhh i dag är det kärleksfredag=) Gött.. O jag känner mig lättad för nu är min kurs klar!! Så i april börjar jag nästa kurs, Religösa sekter heter den. Tycker den låter så intressant=)

Redovisningen i går gick helt ok, hade en jättebra grupp så det var inte särskilt nervöst!! Redovisade som två så hann inte stressa upp mig=)
Så nu hoppas jag bara att jag slipper komplettera och att det blev godkänt! Fick tillbaka det gamla arbetet och det fick jag G på!!!


Bonne har klarat sig utan nån feber och är glad, men snoret är kvar=(

I dag blir det att röra lite på fläsket med en promenad.. för i kväll far jag till Tille på tjejmys och då brukar det bli en hel del onyttigheter!! Hahah..


Ha de bra puss








=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0