snart dags..

Att krypa ner o slå igen ögonen för denna dagen!


Har haft en mycket bra dag. Var ju hos Matilda och trivdes=) Så himla kul och träffa lilla Ronja som är rätt stor! och självklart Rasmus som jag minns som en liten tvåing som sprang runt på Mariebo! Det var ju några år sen, hämtade han vid skolan och kan säga att han snart kommer växa om mig!!


Fikade lite och snackade en massa! Sen var de tvungna o åka till stan så då drog vi vidare till Johanna, Figge och Ebba när vi ändå var i närheten.. Stannade bara en lite stund men trevligt var det som vanligt!!


I kväll har jag tränat och om jag inte får magmuskler som syns inom kort så vore det väldigt konstigt. Denna nya CX kills =) Men det är gött efter.


Nu blir det duschen o sen sängen go natt♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0