Onsdag/ torsdag!

I går hann jag o Wille gå på öppna förskola för första gången! Trevligt folk så det blir det fler gånger!

På kvällen var det dags för pomp de Lux ( barnkläder ) party hos Zandra, dock klarade jag att motstå att köpa något även fast det var nära!!

O i dag har jag äntligen klippt mig så som jag längtat!!

Blev lite kortare, lite rakat på ena sidan och helt nya färg! Känns skönt o bli brunhårig igen!

Wille var med pappi på jobbet under tiden och han hade skött sig!!

Nu lek med mina små<3


Kommentarer
Postat av: Jossan

WOW, vilken böna till vän jag har!

2013-08-29 @ 17:02:24
Postat av: Matilda

Snygging!

2013-08-29 @ 19:08:23
URL: http://Matildath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0