Hjälp

I kväll när jag o Wille var ute o gick hände något helsjukt!!

Pratade med Anna i telefon när jag hörde något som kom galopperande bakom mig!! Lät som en hund o shit va rädd jag blev när jag vände mig om o ser två grävlingar som kommer o springer mot mig!!! Usch så otäckt jag skrek till o stampade mot dom o som tur var så stack de in mot skogen
Dock inte åt samma håll?!

Lite kul också att Anna trodde att jag pratade om mullvadar... Haha

Konstigt!

Annars förutom att jag blev jagade av grävlingar så har vi varit o kollat in Maria o Rasmus nya hus o fikat lite! Kommer bli så fint när de fixat klart!!

Sen åkte vi till Lekeryd för glass käk o efter att Bonnie spytt ner sig o sin stol så åt vi vår glass innan vi for hem!!

Tror hon är lite åksjuk stackarn:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0