Hej

Två veckor kvar till bf!! Känns så skönt!!

I går klippte jag till o med gräset för nu går gärna bebis komma:)

På kvällen var jag hos trivsel hos Zandra med tjejerna o lille Harry! kul o se hennes nya hus med! Dock fattades två vänner:(

Livet blir inte alltid som man tänkte sig <3


I dag har Kristina o Gerorge varit här o lekt lite. Sen vilade jag innan det var dags att hämta Bonnie!

Sen kom mormor C o Peter hit för att fira mig lite:) fick fina blommor o presentkort på plantagen!! Perfekt!! Man tackar:)

Fick mejl från läraren i dag o behövde bara komplettera en liten grej annars klarade jag provet o det andra!! Så skönt!!

Så i mån ska jag fixa det så allt är klart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0