Kalas helg:)

Måndag o helgen har passerat snabbt!

I fredags var det skola medans farmor Anette passade våra troll! Tack❤️
Sen följde mormor C med hem o det fixades lite i trädgården, lektes och åts pannkakor!

Sen svidande jag om inför middag med Goa vänner hemma hos nellie jag o Sofie blev bjudna på det för att fira våra födelsedagar!! Min lite senare än sofies 😃 gott var det libanes mat först sen marängswish och snacks!!
Blev ingen utgång men det var rätt skönt tucker jag!
Sov hos Sofie sen:)


Lördagen bestod va familjehäng och plugg, det sist nämnda inte så kul men det måste göras!

I går var vi först på kalas för Nick o Nova som fyllt 1 o 3 år, det bjöds på massa gottigheter och fiskedamm! Kul!

Sen handlade vi på vägen hem innan vi fick besök av Jeanette o Jimmy och deras flickor:) kul o ha den kontakten kvar sen våran neo tid!! Fina människor ❤️

Kvällen spenderades i soffan med mitt hjärta, ostbågar och pensionärs tv👍





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0