Shopping o sjukt barn

Varför ska det alltid bli något där hemma när jag är borta😩 Bonnie skulle till mormor o morfar i går o sova där till söndag o det första hon som händer när de går ur bilen är att hon spyr:( stackars lilla skruttan!

Dock fick hon stanna kvar där och ville det med och har spytt lite mer o har hög feber:/  jobbigt när man inte kan göra något och samvetet gnager lite med.

.(..............................,.....
Men nu till min dag i går!

Vaknade rätt tidigt och efter att inte fått några som helst tecken på uppstigning av Sofie drog jag o tränade! Hade med mig kortet o kläder:) gött!!

Sen hem o käka innan vi gjorde oss redo för en runda på stan o det blev det!! Massa kassar o nånga kortdragningar senare var vi hemma!! Hittade massa bra:) som vanligt!!!

Sen skulle vi hitta sushi tänkte vi men efter två ställen som var stängda hamnade vi tillslut på mitt älskade Texas long. Horn!! Lika gott här som i Gbg!

Sen hem o sova!

Nu laddar vi upp inför lite vandring på stan och ABBA museet :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0