Kalas

I går hade vi en riktig kalas dag! 
Förkylningen höll dock i dej men jag kände mig piggare i allafall!!

Hade kalas för Wille o mig i går, Wille fick så mycket fina grejer! Massa fina kläder, en handduk, fina bestick och leksaker!! Tack alla❤️ Jag blev bortskämd jag med med massa presentkort och fin fina blommor!! Så nu ska vi försöka hålla de vid liv😬

Vi käkade korv och tårta och hängde ute i trädgården så trevligt! Kul att ha alla samlade med från både min o S sida:)

Efter de åkt hem packade vi i hop oss och drog ner för backen till Monne o Clabbe där det bjöds på tre rätters to die for!!! Herregud vad gott det var!dock missade jag o ta kort på huvudrätten!! 
Så trevligt och barnen bara gled omkring, men efter en lång dag tackade vi för oss innan elva och åkte hem o sov!!

Tack alla för en underbar dag❤️❤️❤️















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0