Stressigt men kul

Oj oj oj vilken dag det var i går! 

Var först i Vrigstad på konfaavslutning för min syrras äldsta tjej! Hade med mig Wille o kan säga att två timmar i kyrkan var lite för länge för oss! Det kröps under bänkar, pillades på psalm böcker och lektes loss så hörde inte så mycket av vad som hände där framme!!
Sen hem till syrran o snabb käka smörgåstårta nam nam:)

Sen hem o svida om innan skjutsen ( tack Sofie!) kom o körde mig in till Sofie o tjejerna för en hejdundrands kväll!
Var på Harrys och det har faktiskt riktigt kul! Men sent blev det o det får man väl lida för sen i dag!

Sov hos Sofie men vaknade redan halv nio så har hängt lite i solen nu innan min älskade familj hämtade mig!!

Tack för i går brudar:)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0