Jobbnatt, födelsedagstrivsel o fredag!

Hej!

Jobbnatten i tisdags gick över förväntan hade o göra mest hela tiden! Så kan faktiskt tänks mig det igen:)  men va trött ja var när ja kom hem skickade iväg kidsen till dagis några timmar o sov som en stock sen hämtade jag dom o då kom mormor C o tog dom så jag kunde vila lite till!!

På kvällen var det trivsel hos Tille som dagen till ära fyllde år!! Grattis💕 bjöds på tacos o Silvia kaka som var så god:)

O grattis till min honey Anna som även hon fyllde år💕

I går tog jag bort ännu ett gäng leverfläckar så kan inte träna på några dagar men ska gå i stället!!

I dag började jag måla i lekrummet för nere kommer bli så fint! Hoppas jag:)

Nu blir det sova efter en kväll med familjen vi har käkat pizza, haft disco o de små har badat! Vi avslutade kvällen med filmen 22 jump street haha den är så kul!!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0