Jobbhelg

Yes jobbhelgen är här Wille vaknade vid fem men somnade till kl sju! Tack😃

Veckan har rusat på hade jobbarkompisarna här i tisdags på julmys🎅 vi åt gröt o skinkmacka nam nam 😃 det får bli en årlig tradition! 

 I torsdags var vi lediga startade dagen på BVC för 2,5 års koll på Willeman! Han var godkänd😃
Sen drog vi ut till Olsbo o hängde, kollade in när några snickare rev en vägg i ett hus, lekte o kollade in hönorna o kossorna!

Magsjukan är i full gång på Östergården först var det bara på Bonnies avdelning o hon går ju i stan mån till ons😃 men i torsdags hade det dragit i gång på Willes avdelning! Kändes så onödigt o ta dit dom för några timmar i fredags när de sen är lediga fram till tisdag. Ringde farmor som kunde ta dom❤️ så tacksam för det! Nu hoppas jag att det hinner gå över bland barnen innan vi ska dit igen! 

I går på eftermiddagen var Jossan o Texas här 😍 kidsen lekte o stimmade o ja o Jossan tränade ett för min del halvhjärtat pass! Men bättre än inget✌🏽️ Bonnie slog i huvudet i trappan o sprang in på toan följde efter o när ja kom in var det blod på golvet o på henne 😔 hittade ett jack i huvudet 😕 stackars min lilla tjej ❤️

I går var det den årliga julmarknaden i missions kyrkan här i kaxholmen, Jossan o Texas hängde med o va lotter vi köpte hade verkligen turen på min sida 😃👍 så kunde dela med mig även till Texas så alla barn blev nöjda💕 barnen träffade tomten o fick fin fina paket! Wille en flodhäst, Bonnie fina plåster och Texas pennor 👍 sen tog de bussen hem och vi fikade med farmor! 



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0