Fettisdagen!

Semledagen i dag för den som missat 😃 men inte har jag ätit nån! Har varit lite sugen men åt ju förra veckan o denna veckan ska ja inte äta gotte! 

Har jobbat både i dag o i går, Bonnie var på dagis i dag men är fortfarande snorig😩 som tur var har vi våra nära dom ställer upp tack💕 i måndags var Bonnie i Olsbo hon stannade kvar en natt till! Så Simon hämtade henne där, o hon hade bakat frallor o hade en riktig mys dag! 

I mån är det skola o på fredag skriver jag prov för denna kursen sen är det praktik fem veckor! Sen har jag bara en kurs till, känns konstigt! Men ska bli skönt! 

Har ju sommaren klar ska vara på mitt extra jobb som boendestödjare! Trivs så bra så det känns bra!

Nu blir det bara massa babbel😁

Hej då!







 
Så fina😍😍😍 tack Hjärtis😍




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0