Ny hårfärg, gott häng o hosta!

Tiden rullar på o hinner knappt med själv!

Har hunnit få ny hårfärg o klippt mig👌 så nöjd! 

Jobbat o varit i skolan:)

Wille var hemma i fredags då han fått jobbig hosta:( lite krupp liknande. Så synd om han då det är värst natte tid!

I helgen var Monne o clabbe o pojkarna här på trivsel, käkade gott o kollade in Mellon men som vanligt var der inget att hänga i julgranen!


Ja o S har sträck kollat på serien bron o ja är helt fast!!! Just nu kollar vi på säsong två👌👌

Annars är det bra försöker träna o käka dom jag bör! Men har tappat lite stinget gör det jag ska men känner inget go😬 men det kommer nog snart igen👍💪😃

Nu premiär av ett program i min smak reality stjärnor på slottet!! Vad in gå fel när sköningar som Gunilla Persson, Samir, bonde-Fredrik ska trivas i hop!!😂😂


Puss o hej












Kommentarer
Postat av: Nöten

Wow! Snygging 😘

2015-02-12 @ 09:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0