Praktik, födelsedagsfirande o vab

God morgon i ottan!

Wille tycker att det var färdig sovit nu, så bara o försöka få upp de blå 😁

Hänt sen sist:

Var på dop förra lördagen för Alfred 💕 var fint i kyrkan med massa barnsång! Sen bjöds på mumsig smörgåstårta o tårta med kakbuffe👌👍 

Efter det for vi hem och landade lite. Jossan o Texas kom för att hänga här o ta hand om våra små medans vi åkte tillbaka till Anna o G för lite fest utan kids! Tack bästa Jossan som passade våra!

Var en trevlig fest med gött häng!

Annars har veckan bestått av lite jobb o sen började jag min praktik i tisdags på Ryhov på medicin avdelningen! Så mycket nytt men det känns bra dock hann jag bara vara där en o en halv dag innan de ringde från dagis o Wille var febrig 😷😩 så i går tog S honom o i dag vabar jag igen! 


I söndags fyllde vår Lina år grattis💕 saknar dej!

O i onsdags fyllde Annette ( svärmor, farmor o mamma för oss i denna familj!) år!! Jämt med så det firas extra mycket! Överraskade henne hemma hos Emma o mackan med paket, bubbel o mat! Stort Grattis 🎈🎉💐🎁
I mån ska hon firas mer👍💕 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0