Helgen som gått!

Måndag o i dag hade jag första lektionen! Fick ny lärare o hon kändes jättebra! Sen drog jag o tränande innan hämtade Willeboy:) Bonnie är på diamanten i dag o nör hon kom hem hade fått inbjudan till kalas för en av hennes kompisar där! Tråkigt att hon inte kan gå eftersom det är ett annat kalas samma tid!


Helgen som gick bestod av häng med Anna i fredags, lördagen var det skitväder så blev en runda till gymmet eftersom ja inte kunde springa ute😁 kvällen var jag o Monne o firade Mia som fyllde år!! Åt massa ost o kex, snackade o hade det gött!! Skönt o vara själva utan barn i bland! O va det blåste som ni alla vet!! 
Men sov hyfsat även om  Egon härjade utanför!

I går jobbade jag på fm sen var det bara att skrapa fram bilen och hämta upp mina hjärtan flr att åka o fira farfar som fyllde år!! Grattis💕 Fick god middag o gotte efterrätt!


Nu ska ja sova😃👍

💕💕💕💕





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0