Lekpsrkshäng, examensfirande o sallad!!

I går efter frukost möte vi upp Ingrid o barnen i lekparken kul o ha någon o hänga med både för mig o kidsen!! S var o tränade o skötte vecko handlingen 😃👍

Sen drog jag o Bonnie in till staden och lämnade av henne hos våra kära vänner Jossan o Texas 💕

Sen drog jag vidare till sofies examens trivsel, där det bjöds på bubbel o massa tårtor! Hade sparat mig flr att kunna hugga in 😁 😃 åh det var gott!!

Himla trevligt!! 

Sen åkte jag hem till Jossan o de små huliganerna där käkade vi sallad o tjötade! Så skönt o kunna sitta själva o barnen leker på sitt håll! Fick med mej tårta från kalaset så det blev tårta igen 😂😂

Kollade på P3 guld sen o hallo hängde inte med nånstans ?! Vad är det för musik? Börjar man bli gammal? 

Nu ny dag ;)





















Kommentarer
Postat av: Jossan

Ohhhh!!!! Ni är bäst! Hoppas ni haft en mysig eftermiddag!

2015-01-18 @ 18:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0